Verwerkingstijd

Coaxkabelwinkel verwerkt in de meeste gevallen de bestelling op de dag zelf. Afhankelijk hierbij is de wijze van de betaling en onze voorraad van de bestelde producten. Indien een productstatus op voorraad heeft wordt dit product dezelfde dag klaargezet voor verzending.

Staan langere levertijden bij het product dan wordt die tijd aangehouden.

Bestel je producten die deels op voorraad zijn en deels een langere levertijd kennen?

Dan verzenden wij het gehele pakket naar je op het moment dat uw pakket geheel uit te leveren is. Wij informeren je als de levertijd langer is dan 2 werkdagen.

Je krijgt een Track & Trace code per e-mail aangeleverd op het moment dat je bestelling door de bezorger in ontvangst is genomen.

Iets besteld en nog geen Track & Trace code ontvangen?

Dagelijks dragen wij de zendingen over aan de bezorger. Op het moment dat een pakket bij de bezorger in behandeling wordt genomen volgt de Track & Trace code.

Als je geen Track & Trace code hebt ontvangen betekent dit dat je pakket nog niet door de bezorger in behandeling is genomen. Dit kan dit verschillende oorzaken hebben. Bij een vertraging van 2 werkdagen en langer lichten we je in wij over de oorzaak. Bij vertraging van 1 werkdag volgt geen bericht.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Besteld voor:   Aflevering op
Maandag voor 23:59 Woensdag
Dinsdag voor 23:59 Donderdag
Woensdag voor 23:59 Vrijdag
Donderdag voor 23:59 Zaterdag
Vrijdag voor 23:59 Dinsdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

Het bezorgmoment zoals gekozen bij de betaling is ter indicatie. Wij doen er alles aan om het bezorgmoment van je keuze aan te houden. Toch kunnen wij van Coaxkabel Winkel en PostNL hier van af wijken.

Bij een vertraging van 2 werkdagen of langer door Coaxkabel Winkel informeren wij je over de oorzaak van de vertraging.

Is je pakket verzonden dan ontvang je van ons een Track & Trace code van je pakket. Hiermee kun je de actuele status van het pakket volgen. Wij kunnen de bezorging door de bezorger helaas niet sneller te laten verlopen. Bij langdurig uitblijven van bezorging en/of geen update van de Track & Trace kunnen we de bezorger pas opdracht geven voor intern onderzoek naar het pakket. Heb je een bevestiging van je bestelling ontvangen maar nog geen Track & Trace dan vragen we je even geduld te hebben. Deze kan iets later komen.

Verzendkosten

Nederland Brievenbuspakket: € 4,00
Nederland Standaard pakket: € 6,95

Verzending naar België: 9,95

Verzendwijzen

1. Afwijkend verzendadres

Voor verzending van onze producten maken wij gebruik van de diensten van een bezorger. Tijdens het afrekenen kun je zelf kiezen voor een afwijkend verzendadres. Zo kun je bijvoorbeeld een pakket op je werk laten bezorgen terwijl de factuur op je eigen naam staat.

Brievenbuspakje

Een groot aantal van onze producten past door de brievenbus. Deze worden dan ook via de bezorger verzonden als brievenbuszending. Je krijgt als je bestelling is verwerkt een Track & Trace code. Hiermee kunt je de bestelling volgen en weet je wanneer je de bestelling kunt ontvangen.. Voor ontvangst hoef je niet thuis te blijven, de bestelling wordt via de brievenbus afgeleverd. Deze optie is alleen mogelijk in Nederland.

Let op: De Track & Trace code wordt automatisch bijgewerkt en biedt geen actuele bezorgstatus van het pakketje. Het kan daarom gebeuren dat het pakketje als status ‘bezorgd’ heeft maar je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Wacht hierom enkele dagen op aflevering van het pakketje voordat je contact opneemt.

Pakket

Grotere producten worden door de Pakketservice naar je verzonden. Je zelf het afleveradres bepalen. Je krijgt als je bestelling is verwerkt een Track & Trace code. Hiermee kunt je het pakket volgen en weet je wanneer je het pakketje kunt ontvangen.

Track & Trace

Elke bestelling krijgt bij het verzenden een Track & Trace code. Deze krijg je automatisch toegestuurd als de bezorger het pakket heeft ontvangen. Zo kun je zelf het pakket volgen en weet je wanneer de bezorger het pakket bij jou aanbied.

Verzending buiten Nederland of België

Woon je buiten Nederland of België en wil je toch een bestelling bij ons plaatsen? Dit is geen enkel probleem. Wij kunnen je bestelling laten afleveren waar je dit wilt. Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op voor de mogelijkheden.