Verzenden en Bezorgen

Verwerkingstijd

Coaxkabel Winkel verwerkt in de meeste gevallen de bestelling op de dag zelf. Afhankelijk hierbij is de wijze van de betaling en onze voorraad van de bestelde producten. Indien een product status op voorraad heeft wordt dit product dezelfde dag naar je verzonden.

Staan langere levertijden bij het product dan wordt die tijd aangehouden.

Bestel je producten die deels op voorraad zijn en deels een langere levertijd kennen?

Dan verzenden wij het gehele pakket naar je op het moment dat uw pakket geheel uit te leveren is. Wij informeren je als de levertijd langer is dan 2 werkdagen.

Producten voor 17:30 besteld worden dezelfde dag verzonden. U krijgt een Track & Trace code per e-mail aangeleverd op het moment dat je bestelling door PostNL in ontvangst is genomen.

Ik heb iets besteld en nog geen Track & Trace code ontvangen?

Dagelijks dragen wij de zendingen over aan PostNL. Op het moment dat een pakket bij PostNL in behandeling wordt genomen volgt de Track & Trace code. Uiterlijk om 23:59 voor de dag van aflevering krijg je een Track & Trace code van PostNL gemaild.

Als je voor 23:59 geen Track & Trace code hebt ontvangen betekend dit dat je pakket nog niet aan PostNL is overgedragen. Dit kan dit verschillende oorzaken hebben. Bij een vertraging van 2 werkdagen en langer lichten we je in wij over de oorzaak. Bij vertraging van 1 werkdag volgt geen bericht.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd door PostNL?

Besteld op: Aflevering op
Maandagvoor 17:30Dinsdag
Dinsdagvoor 17:30Woensdag
Woensdagvoor 17:30Donderdag
Donderdagvoor 17:30Vrijdag
Vrijdagvoor 17:30Zaterdag
ZaterdagDinsdag
ZondagDinsdag

Het bezorgmoment zoals gekozen bij de betaling is ter indicatie. Wij doen er alles aan om het bezorgmoment van je keuze aan te houden. Toch kunnen wij van Coaxkabel Winkel en PostNL kunnen hier vanaf wijken. Bij een vertraging van 2 werkdagen of langer informeren wij je. Via de Track & Trace code van je pakket kun je het actuele status van de bezorging volgen. Heb je een bevestiging van je bestelling ontvangen maar nog geen Track & Trace dan vragen we je even geduld te hebben. Deze kan later komen.

Heb je al een Track & Trace ontvangen? Dan heeft PostNL je pakket ontvangen. Via de Track & Trace kun je het pakket volgen. Wij kunnen niets doen om de bezorging sneller te laten verlopen in deze situatie. Bij langdurig uitblijven van bezorging kunnen we PostNL pas opdracht geven voor intern onderzoek naar de bezorging.

Verzendkosten

Bestellingen boven de 50 euro worden binnen Nederland gratis verzonden. Je betaald geen verzendkosten.

Bestelling minder dan € 50,-

Nederland Brievenbuspakket: € 3,95
Nederland Standaard pakket: € 5,95

Verzending naar België

België: € 9,95

Verzending naar Duitsland:

Duitsland € 10,95

Verzendwijzen

1. PostNL

Voor verzending van onze producten maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Tijdens het afrekenen kun je zelf kiezen voor een afwijkend verzendadres. Zo kun je bijvoorbeeld een pakket op je werk laten bezorgen terwijl de factuur op je eigen naam staat.

Brievenbuspakje

Een groot aantal van onze producten past door de brievenbus. Deze worden dan ook via PostNL verzonden als brievenbuszending. Je krijgt als je bestelling is verwerkt een track & trace code. Hiermee kunt je de bestelling volgen en weet je wanneer je de bestelling kunt ontvangen.. Voor ontvangst hoef je niet thuis te blijven, de bestelling wordt via de brievenbus afgeleverd. Deze optie is alleen mogelijk in Nederland.

Let op: De track & trace code van PostNL wordt automatisch bijgewerkt en biedt geen actuele bezorg status van het pakketje. Het kan daarom gebeuren dat het pakketje als status bezorgd heeft maar u het pakketje nog niet heeft ontvangen. Wacht hierom enkele dagen op aflevering van het pakketje voordat u contact opneemt.

Pakket

Grotere producten worden per PostNL Pakketservice naar je verzonden. Wij bieden je bij PostNL verschillende mogelijkheden om het pakket te ontvangen. Zo kun je zelf het adres en bezorgmoment bepalen. Je krijgt als je bestelling is verwerkt een track & trace code. Hiermee kunt je het pakket volgen en weet je wanneer je het pakketje kunt ontvangen.

Opties

Bij het verzenden van pakketten via PostNL bieden wij je meerdere mogelijkheden om het pakket bij je te laten bezorgen. Prijzen achter de opties komen als toeslag op de verzendkosten.

Thuis en op het WerkEigen gekozen bezorgdagGratis
Niet bij de buren bezorgen€ 0,33
Handtekening voor ontvangst€ 0,42
Niet bij de buren bezorgen + Handtekening voor ontvangst€ 0,51
’s Morgens voor 12:00 laten bezorgen€ 12,10
’s Avonds na 18:00 laten bezorgen€ 1,51
Ophalen op een PostNL LocatieZelf gekozen PostNL locatieGratis
Extra vroeg ophalen bij PostNL locatie€ 1,51

3. Installatie door monteur

Wij kunnen ook het gekochte product voor je installeren. Kies je tijdens het bestellen de optie Installatie door monteur? Dan nemen wij contact met je op voor een afspraak. We komen bij je langs en nemen het product wat je wilt laten installeren mee. Wij installeren het product, meten en testen of het product goed werkt. U krijgt van ons garantie op het product en op de installatie werkzaamheden. Wij rekenen voor installatie van het product € 45,- voor het eerste uur. In de meeste gevallen zijn wij binnen een uur klaar. Is de monteur na 1 uur nog niet klaar met zijn werk dan rekenen wij € 10,- per extra kwartier.

Track & Trace

Elke bestelling krijgt bij het verzenden een Track & Trace code. Deze krijg je automatisch toegestuurd als PostNL het pakket heeft ontvangen. Zo kun je zelf het pakket volgen en weet je wanneer PostNL het pakket bij jou aanbied.

Verzending buiten Nederland ,België of Duitsland

Woon je buiten Nederland of België en wil je toch een bestelling bij ons plaatsen? Dit is geen enkel probleem. Wij kunnen je bestelling laten afleveren waar je dit wilt. Je kunt telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen voor de mogelijkheden.