Hieronder vindt je een overzicht van aan ons veel gestelde vragen.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op: info@coaxkabelwinkel.nl
Wat zijn de contact gegevens van Coaxkabel Winkel?
Bezoekadres (Alleen op afspraak):
Coaxkabel Winkel
Vivaldistraat 4
3816VM Amersfoort
E-mail: info@coaxkabelwinkel.nl
Kan ik jullie ook bellen met mijn vraag?
Wij zijn telefonisch bereikbaar (033 737 0504) op werkdagen van 09:00 tot 17:00. Bij drukte wordt je doorverbonden met het mobiele nummer van een van onze medewerkers of is er gelegenheid de vraag via de voicemail te stellen.
Je kunt natuurlijk ook de vraag via het contact formulier en info@coaxkabelwinkel.nl stellen.
Vragen over de verzending en aflevering van je bestelling kun je terug vinden op: Verzenden en Bezorgen
Kan ik per e-mail informeren wanneer mijn bestelling afgeleverd wordt?
Je krijgt van ons een Track & Trace code met de informatie wanneer de bezorger langs komt. Wij hebben geen invloed op afleverplaats en aflevermoment zodra je een Track & Trace code ontvangen hebt.
Ja, maar mijn zending is niet op het beloofde moment geleverd
Zowel Coaxkabelwinkel als de bezorger beloven nooit een moment waarop een pakket bezorgd wordt. We beloven dat je altijd je bestelling ontvangt. Het is voor Coaxkabelwinkel en de bezorger onmogelijk een aflevermoment te beloven, omdat er teveel factoren zijn die de aflevering kunnen beïnvloeden. In 99% van onze zendingen gaat alles goed en komt het pakket de volgende dag aan. Soms kunnen zendingen kunnen één tot 3 werkdagen vertraging oplopen. Heb je een Track & Trace code ontvangen, is het pakket bij de bezorger en is het pakket langer dan 3 dagen bij de bezorger, maar nog niet afgeleverd? Neem dan wel contact met ons op, wij lossen het op.
Wat zijn de KvK, BTW en Bank gegevens?
KvK: 861779733
BTW: NL861779733B01
ABN-AMRO Bank: NL03ABNA0886112966
Verwerkingstijd
De gemiddelde verwerkingstijd bij Coaxkabelwinkel is een dag. Afhankelijk hierbij is de wijze van de betaling en onze voorraad van de bestelde producten. Indien een product bij ons op locatie op voorraad is, wordt dit product dezelfde dag klaargemaakt voor verzending. Staan er levertijden achter de voorraad dan wordt die tijd aangehouden. Bestel je producten die deels op voorraad zijn en deels een langere levertijd kennen? Dan verzenden wij het gehele pakket op het moment dat het pakket geheel uit te leveren is.
Verzendwijzen
1. Per brievenbuspakje
Een groot aantal van onze producten past door de brievenbus. Deze worden dan ook via de bezorger verzonden als brievenbuszending. Je krijgt als je bestelling is verwerkt meestal een Track & Trace code. Hiermee kunt je de bestelling volgen en weet je wanneer je de bestelling kunt ontvangen. Voor ontvangst hoef je niet thuis te blijven, de bestelling wordt via de brievenbus afgeleverd. Bij hele kleine producten versturen we deze met de gewone post, hier ontvang je geen Track & Trace. Deze optie is alleen mogelijk in Nederland.
2. Per pakket
Grotere producten worden via de Pakketservice naar je verzonden. Je krijgt als je bestelling is verwerkt een v code. Hiermee kunt je het pakket volgen en weet je wanneer je het pakketje kunt ontvangen.
Verzendkosten
Nederland: € 6,95
België: € 9,95
Betaalmethoden
1. iDeal
Uw betaling wordt direct verwerkt. Je bestelling wordt direct gereed gemaakt verzending.
2. BanContact / MisterCash
Uw betaling wordt direct verwerkt. Je bestelling wordt direct gereed gemaakt verzending.
3. PayPal
Uw betaling wordt direct verwerkt. Je bestelling wordt direct gereed gemaakt verzending.
4. Overschrijving
Je kunt het bedrag handmatig overschrijven naar: ING Bank: NL03ABNA0886112966 t.n.v. Internica BV o.v.v. het bestelnummer. Zodra wij je overschrijving ontvangen hebben, krijg je een bevestiging van betaling. Hierna wordt je bestelling gereed gemaakt voor verzending.
Foutieve levering
Bij het verzamel- en inpakproces in ons magazijn worden de bestellingen door minimaal twee verschillende mensen gecontroleerd. De kans dat er iets fout gaat is minimaal. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout artikel geleverd is. De volgende twee situaties komen voor:
1. Geleverd artikel komt niet overeen met de pakbon
Onze excuses, wij hebben dan een foutje gemaakt. Wij hebben iets anders geleverd dan je besteld hebt. Neem direct contact met ons op zodat we het kosteloos oplossen. Ga niet op eigen initiatief artikelen terug sturen. Dat kost je verzendkosten een een hoop moeite, en dat is helemaal niet nodig.
2. Geleverd artikel komt wel overeen met de pakbon en factuur
Er is “helaas” geen fout gemaakt door ons. Als het artikel niet is wat je nodig hebt, dan heb je helaas zelf het verkeerde artikel aangeklikt, besteld en afgerekend bij ons. Je kunt de instructies bij het kopje Retourneren opvolgen om je geld terug te krijgen.
Garantie
Je hebt, als je de producten gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn onder normale omstandigheden, recht op de wettelijke garantie. Mochten er zich binnen de garantie periode gebreken vertonen aan het bij ons aangeschafte product dan heb je recht op een vervangend artikel of reparatie van het artikel. Je dient Coaxkabelwinkel binnen 60 dagen na ontdekking van het gebrek op de hoogte te stellen. Je hebt geen recht op garantie indien;
1. sprake is van foutief of onoordeelkundig gebruik, zoals het niet opvolgen van de bijgeleverde gebruiksaanwijzing
2. de schade is ontstaan door opzet of grove nalatigheid
3. Coaxkabelwinkel niet binnen de gestelde termijn op de hoogte is gebracht van het defect
4. sprake is van oorzaken van buitenaf, waaronder bijvoorbeeld blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen
5. de schade is ontstaan door poging tot reparatie door ongecertificeerde reparateurs en doe-het-zelvers.
Procedure
Heb je een artikel welke een gebrek vertoont, dan is dit de procedure om je garantie te claimen:
1. Je stelt Coaxkabelwinkel op de hoogte. Dit kan per mail.
2. Je zendt het artikel naar Coaxkabelwinkel vergezeld van (een kopie van) de aankoopfactuur. Let er op dat je zelf zorg dient te dragen voor voldoende frankering van het pakket! Helaas dekt de garantie eventuele transport en/of verzendkosten niet. Uitzondering: Bij een DOA (Defect On Arrival, je ontvangt een defect artikel) worden eventuele transport en/of verzendkosten wél door Coaxkabelwinkel vergoed.
3. Als Coaxkabelwinkel het artikel retour ontvangen heeft, word je op de hoogte gesteld. Coaxkabelwinkel zal direct na ontvangst contact met je opnemen en je informeren over het artikel, de levertijd van het vervangende of gerepareerde artikel en eventuele andere zaken die van toepassing zijn.
Bevestiging
Na je bestelling krijg je altijd een bevestiging toegestuurd van de bestelling.
Ben je gebruiker van de maildienst Outlook van Microsoft? (@hotmail.com, @live.com, @outlook.com), controleer dan de map “Ongewenste E-mail”. Om onduidelijke reden worden de bevestigingsmails niet juist verwerkt door deze e-mail dienst.