Hieronder vindt je een overzicht van aan ons veel gestelde vragen.

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op: info@coaxkabelwinkel.nl of 0182-744074

Wat zijn de contact gegevens van Coaxkabel Winkel?

Bezoekadres (Alleen op afspraak):
Coaxkabel Winkel
Prins Hendrikstraat 100
2802 JM Gouda

Tel: 0182-744074
E-mail: info@coaxkabelwinkel.nl

Waarom vragen jullie een bericht achterlaten als ik bel?

Coaxkabel Winkel is een kleine onderneming en voert ook werkzaamheden uit bij de klant. Daarom kunnen wij niet altijd direct de telefoon opnemen om je vraag te beantwoorden.

Wil je dat we je terugbellen?

Spreek dan duidelijk je naam, telefoonnummer en waarover je belt. Mailen is in veel gevallen sneller.

Kan ik per telefoon of e-mail informeren wanneer mijn bestelling afgeleverd wordt?

Nee, wij geven op onze pagina Verzenden en Bezorgen aan hoe wij je zending afhandelen. Je krijgt van ons een Track & Trace code met hierin de plaats en tijd waarop je bestelling wordt aangeboden door PostNL. Wij hebben geen invloed op afleverplaats en moment zodra je een Track & Trace code ontvangen hebt.

Ja, maar mijn zending niet op het beloofde moment geleverd 

Zowel Coaxkabel Winkel als PostNL beloven nooit wanneer een pakket bezorgd wordt, wel dat hij bezorgd wordt. Het is onmogelijk een aflevermoment te beloven, omdat er teveel factoren zijn die de aflevering beïnvloeden. In 99% van onze zendingen gaat alles goed en komt het pakket de volgende dag aan. Soms kunnen zendingen kunnen één tot 3 werkdagen vertraging oplopen, helaas maar er gaat wel eens iets fout. Heb je een Track & Trace code ontvangen, is het pakket bij PostNL en is het pakket langer dan 3 dagen bij PostNL, maar nog niet afgeleverd? Neem dan wel contact met ons op, wij gaan het oplossen voor je.

Wat zijn de KvK, BTW en Bank gegevens?

KvK: 63017539
BTW: NL188001402B02
ING Bank: NL83INGB0006977094

Verwerkingstijd

De gemiddelde verwerkingstijd bij Coaxkabel Winkel is een dag. Afhankelijk hierbij is de wijze van de betaling en onze voorraad van de bestelde producten. Indien een product bij ons op locatie op voorraad is wordt dit product dezelfde dag naar je verzonden. Staan levertijden achter de voorraad dan wordt die tijd  aangehouden. Bestel je producten die deels op voorraad zijn en deels een langere levertijd kennen? Dan verzenden wij het gehele pakket naar je op het moment dat uw pakket geheel uit te leveren is.

Verzendwijzen

1. Per brievenbuspakje
Een groot aantal van onze producten past door de brievenbus. Deze worden dan ook via PostNL verzonden als brievenbuszending. Je krijgt als je bestelling is verwerkt meestal een track & trace code. Hiermee kunt je de bestelling volgen en weet je wanneer je de bestelling kunt ontvangen.. Voor ontvangst hoef je niet thuis te blijven, de bestelling wordt via de brievenbus afgeleverd. Bij hele kleine producten versturen we deze met de gewone post, hier ontvang je geen Track & Trace. Deze optie is alleen mogelijk in Nederland.

2. Per pakket
Grotere producten worden per PostNL Pakketservice naar je verzonden. Je krijgt als je bestelling is verwerkt een track & trace code. Hiermee kunt je het pakket volgen en weet je wanneer je het pakketje kunt ontvangen.

Verzendkosten

Nederland: € 5,95
België: € 9,95

Betaalmethoden

1. iDeal
Uw betaling wordt direct verwerkt. Je bestelling wordt direct gereed gemaakt verzending.

2. BanContact / MisterCash
Uw betaling wordt direct verwerkt. Je bestelling wordt direct gereed gemaakt verzending.

3. PayPal

Uw betaling wordt direct verwerkt. Je bestelling wordt direct gereed gemaakt verzending.

4. Overschrijving
Je kunt het bedrag handmatig overschrijven naar: ING Bank: NL83INGB0006977094 t.n.v. MediaZoo o.v.v. het bestelnummer. Zodra wij je overschrijving ontvangen hebben krijgt een bevestiging van betaling. Hierna wordt je bestelling gereed gemaakt voor verzending.

Foutieve levering

Bij het verzamel- en inpakproces in ons magazijn worden de bestellingen door minimaal twee verschillende mensen gecontroleerd. De kans dat er iets fout gaat is minimaal. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout artikel geleverd is. De volgende twee situaties komen voor:

1. Geleverd artikel komt niet overeen met de pakbon
Onze excuses, wij hebben dan een foutje gemaakt. Wij hebben iets anders geleverd dan je besteld hebt. Neem direct contact met ons op zodat het kosteloos opgelost wordt. Ga niet op eigen initiatief zomaar artikelen terug sturen. Dat kost je verzendkosten een een hoop moeite, en dat is helemaal niet nodig.

2. Geleverd artikel komt wel overeen met de pakbon en factuur
Er is “helaas” geen fout gemaakt door ons. Als het artikel niet is wat je nodig hebt, dan heb je helaas zelf het verkeerde artikel aangeklikt, besteld en afgerekend bij ons. Je kunt de instructies bij het kopje Retourneren opvolgen om uw geld terug te krijgen.

Garantie

Je hebt, als je de producten gebruikt waarvoor ze bedoelt zijn onder normale omstandigheden, recht op de wettelijke garantie. Mochten er zich binnen de garantie periode gebreken vertonen aan het door jou bij ons aangeschafte product dan heb je recht op een vervangend artikel of reparatie van het artikel. Je dient Coaxkabel Winkel binnen 60 dagen na ontdekking van het gebrek op de hoogte te stellen. Je heeft geen recht op garantie indien;

1. sprake is van foutief of onoordeelkundig gebruik, zoals het niet opvolgen van de bijgeleverde gebruiksaanwijzing
2. de schade is ontstaan door opzet of grove nalatigheid
3. Coaxkabel Winkel niet binnen de gestelde termijn op de hoogte is gebracht van het defect
4. Sprake is van oorzaken van buitenaf, waaronder bijvoorbeeld blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen
5. de schade is ontstaan door poging tot reparatie door ongecertificeerde reparateurs en doe-het-zelvers.

Procedure
Heb je een artikel welke een gebrek vertoont. Dan is dit de procedure om je garantie te claimen:

1. Je stelt Coaxkabel Winkel op de hoogte. Dit kan per mail.
2. Je zendt het artikel naar Coaxkabel Winkel vergezeld met (een kopie van) de aankoopfactuur. Let er op dat je zelf zorg dient te dragen voor voldoende frankering van het pakket! Helaas dekt de garantie eventuele transport en/of verzendkosten niet. Uitzondering: Bij een DOA (Defect On Arrival, je ontvangt een defect artikel) worden eventuele transport en/of verzendkosten wél door Coaxkabel Winkel vergoed.
3. Als Coaxkabel Winkel het artikel retour ontvangen heeft wordt je op de hoogte gesteld. Coaxkabel Winkel zal direct na ontvangst contact met je opnemen en je informeren over het artikel, de levertijd van het vervangende of gerepareerde artikel en eventuele andere zaken die van toepassing zijn.

Bevestiging

Na je bestelling krijg je altijd een bevestiging toegestuurd van de bestelling.

Ben je gebruiker van de maildienst Outlook van Microsoft? (@hotmail.com, @live.com, @outlook.com)

Controleer dan de map Ongewenste E-mail. Om onduidelijke reden worden de bevestigingsmails niet juist verwerkt door deze e-mail dienst.