Aan het terug sturen van bestellingen naar Coaxkabel Winkel zijn onderstaande voorwaarden verbonden.

  1. Correct aanmelden van retour zendingen
    Elke retourzending moet aangemeld worden via het retour formulier. Zendingen die niet volgende de volgende procedure aangemeld worden kunnen niet retour worden genomen.

    Je kunt een zending binnen 14 dagen na ontvangst op de volgende manier terugsturen:

    1. Je meldt de zending aan via ons retour formulier.
    2. Je stuurt je retour onbeschadigd en zonder gebruikssporen naar de adres wat je hebt ontvangen via het retour formulier.
    3. Je geeft als reactie op onze bevestiging van de retour de Track & Trace code.
    4. Je krijgt van ons bevestiging van ontvangst.
    5. Wij storten je binnen 14 dagen na ontvangst van het retour je geld terug.

    Let op: Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Je kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden.

    UITZONDERING: Maatwerk artikelen kunnen niet retour genomen worden. Dit zijn artikelen die speciaal voor je op maat gemaakt worden en niet in onze webshop verkrijgbaar zijn. Dit betreft op maat gemaakte kabel. Deze artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

  2. Wij accepteren alleen onbeschadigde producten.
    Je mag het uit de verpakking halen en testen. Let er wel op dat je de verpakking en het product zo min mogelijk beschadigd en/of gebruikerssporen achter laat.

    Coaxkabels raken intern beschadigd door knikken en deuken in de kabels.
    Het is niet nodig om kabels te knikken en in te deuken om te testen, omdat beschadigde kabels onbruikbaar zijn vergoeden wij de kosten van de aanschaf voor beschadigde kabels niet. Wij accepteren alleen netjes opgerolde en onbeschadigde kabels zonder gebruikerssporen.

  3. Wij informeren je over de status van je retour
    Wij informeren je per e-mail over de voortgang van het verwerkingsproces van je retour. Wij hebben niet de mogelijkheid telefonisch te informeren over retouren.

  4. Welke kosten krijg ik terug gestort?

    Ik ga de gehele bestelling terugsturen.
    Je krijgt het totale bedrag wat je hebt betaald bij het bestellen terug van ons. Dus de kosten van de producten en de betaalde verzendkosten.

    Ik ga een deel van de bestelling terug gestuurd en heb verzendkosten betaald.
    Wij crediteren alleen de kosten van het product wat u retourneert. De verzendkosten voor de zending crediteren wij niet.

    Ik ga een deel van de bestelling teruggestuurd en heb geen verzendkosten betaald.
    Bestellingen van 50 euro en meer zijn vrij van verzendkosten.
    – Blijft na het retourneren het bedrag van de afgenomen producten boven 50 euro, dat vergoeden wij alleen de kosten van het product.
    – Is het totaal bedrag van de afgenomen producten onder de 50 euro na aftrek van het afgenomen product, dan trekken wij de verzendkosten af van het te crediteren bedrag. Je voldoet niet meer aan de voorwaarde voor gratis verzending boven een bestelling van 50 euro.