Kan ik mijn bestelling terug sturen?
Je hebt recht op een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Bevalt het product niet dan kunt je het binnen 14 dagen in de originele en onbeschadigde verpakking terug sturen
Wanneer kan ik mijn bestelling terug sturen?
Je kunt een product naar Coaxkabelwinkel terug sturen als:
1. De zichttermijn van 14 dagen nog niet is verstreken
2. De artikel(en) zitten in originele, onbeschadigde verpakking
3. De artikel(en) vertonen geen gebruikssporen, knikken, deuken en schades
4. De artikel(en) in deugdelijke verzendverpakking is verzonden. (Gebruik doos of envelop waarin de artikelen bij je aankwamen.)
Welke gegevens voeg ik bij mijn retour zending?
Voeg bij je retour ook de volgende gegevens toe:
1. Afzender, dat is je naam en adres
2. Het ordernummer van je bestelling
3. Voldoende frankering van de zending. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet in ontvangst genomen.
Hoe kan ik een bestelling terug sturen?
Dit kun je doen binnen 14 dagen na ontvangst van de zending volgens de volgende procedure:
- Je meldt de zending aan via ons retour formulier.
- Je stuurt je retour onbeschadigd en zonder gebruikssporen naar de adres wat je hebt ontvangen via het retour formulier.
- Je geeft als reactie op onze bevestiging van de retour de Track & Trace code.
- Je krijgt van ons bevestiging van ontvangst.
- Wij storten je binnen 14 dagen na ontvangst van het retour je geld terug.
Let op: Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Je kunt er zelf voor kiezen aangetekend en/of verzekerd te verzenden.
UITZONDERING:
- Maatwerk artikelen welke niet in de webshop te bestellen zijn kunnen niet retour genomen worden.
- Coaxkabels zonder connectoren per strekkende meter kunnen niet retourneert worden.
Hieronder vallen de volgende kabels:
– Technetix COAX 18, CAT6 combikabel
– Hirschmann C9 Grondkabel
– Hirschmann KOKA 9TS coaxkabel
– Hirschmann KOKA 799 Zwart coaxkabel
Kan ik de bestelling naar jullie sturen via het contactadres?
Dit is helaas niet mogelijk. Via de aanmelding via het retour formulier ontvang je de juiste gegevens. Retouren naar het contact adres kunnen niet worden verwerkt.
Wie betaald de verzendkosten voor het retourneren?
De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wij vergoeden deze niet.
Welke kosten krijg ik terug gestort?
- Ik heb de gehele bestelling teruggestuurd.
Je krijgt het totale bedrag wat je hebt betaald bij het bestellen van ons terug. Dus de kosten van de producten en de tijdens de bestelling betaalde verzendkosten. De verzendkosten voor de retourzending crediteren wij niet. - Ik heb een deel van de bestelling teruggestuurd.
Wij betalen alleen de kosten van het product(en) die je retourneert terug, niet de tijdens de bestelling betaalde verzendkosten. De verzendkosten voor de retourzending crediteren wij niet.
- Ik heb de gehele bestelling teruggestuurd.