Retourneren

Kan ik mijn bestelling terug sturen?

Je hebt recht op een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Bevalt het product niet dan kunt je het binnen 14 dagen in de originele en onbeschadigde verpakking terug sturen

Wanneer kan ik mijn bestelling terug sturen?

Je kunt een product naar Coaxkabel Winkel terug sturen als:

1. De zichttermijn van 14 dagen nog niet is verstreken
2. De artikel(en) zitten in originele, onbeschadigde verpakking
3. De artikel(en) vertonen geen gebruikssporen, knikken, deuken en schades
4. De artikel(en) in deugdelijke verzendverpakking is verzonden. (Gebruik doos of envelop waarin de artikelen bij je aankwamen.)

Welke gegevens voeg ik bij mijn retour zending?

Voeg bij je retour ook de volgende gegevens toe:

1. Afzender, dat is je naam en adres
2. Het ordernummer van je bestelling
3. Voldoende frankering van de zending. Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet in ontvangst genomen.

Hoe kan ik een bestelling terug sturen?

Dit kun je doen binnen 14 dagen na ontvangst van de zending volgens de volgende procedure:

  1. Je meldt de zending aan via ons retour formulier.
  2. Je stuurt je retour onbeschadigd en zonder gebruikssporen naar de adres wat je hebt ontvangen via het retour formulier.
  3. Je geeft als reactie op onze bevestiging van de retour de Track & Trace code.
  4. Je krijgt van ons bevestiging van ontvangst.
  5. Wij storten je binnen 14 dagen na ontvangst van het retour je geld terug.

Let op: Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Je kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden.

UITZONDERING: Maatwerk artikelen kunnen niet retour genomen worden. Dit zijn artikelen die speciaal voor je op maat gemaakt worden en niet in onze webshop verkrijgbaar zijn. Dit betreft op maat gemaakte coaxkabels. Deze artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Kan ik de bestelling niet naar jullie sturen via het contact adres?

Dit is helaas niet mogelijk. Via de aanmelding via het retour formulier ontvang je de juiste gegevens. Retouren naar het contact adres kunnen niet worden verwerkt.

Wie betaald de verzendkosten voor het retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wij vergoeden deze niet.

Welke kosten krijg ik terug gestort?

  1. Ik heb de gehele bestelling terug gestuurd.
    Je krijgt het totale bedrag wat je hebt betaald bij het bestellen terug van ons. Dus de kosten van de producten en de betaalde verzendkosten.
  2. Ik heb een deel van de bestelling terug gestuurd en verzendkosten betaald.
    Wij crediteren alleen de kosten van het product wat u retourneert. De verzendkosten voor de zending crediteren wij niet.
  3. Ik heb een deel van de bestelling teruggestuurd en geen verzendkosten betaald.
    Bestellingen van 50 euro en meer zijn vrij van verzendkosten.
    – Blijft na het retourneren het bedrag van de afgenomen producten boven 50 euro, dat vergoeden wij alleen de kosten van het product.
    – Is het totaal bedrag van de afgenomen producten onder de 50 euro na aftrek van het afgenomen product, dan trekken wij de verzendkosten af van het te crediteren bedrag. Je voldoet niet meer aan de voorwaarde voor gratis verzending boven een bestelling van 50 euro.