Bestellen

Bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen bij Coaxkabel Winkel doe je in slechts 4 stappen.

Stap 1: Product selecteren

Plaats het product in de winkelmand door de gewenste lengte te kiezen* en op rode knop bestel te drukken.

*Lengte keuze alleen mogelijk bij kabels.

stap 1 product selecteren

Stap 2: Winkelmand

Bovenaan de pagina vindt je de winkelmand. Hier zie je het aantal producten en prijs van de inhoud van de winkelmand. In de winkel mand kun je de producten nog aanpassen en verwijderen.

stap-2-winkelmand

Stap 3: Adresgegevens en afrekenen

Om je bestelling op het juiste adres te kunnen bezorgen hebben we je persoons- en adresgegevens nodig. Je kunt er ook voor kiezen om je pakketje af te halen bij één van de 2700 ophaalpunten van PostNL.

Controleer vervolgens of je bestelling klopt. We willen natuurlijk dat je de juiste artikelen ontvangt.

stap-3-adresgegevens-en-afrekenen

Stap 4: Bestelling ontvangen

Wij verzenden het pakket via PostNL naar je toe. Het enige wat je nu nog hoeft te doen is het pakket ontvangen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Dat zul je net zien. Heb je net je bestelling afgerond, ben je iets vergeten. Of bedenk je dat je het product toch niet nodig hebt. Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn om 17:00 nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.

Is je pakketje al onderweg? Dan kun je de bestelling weigeren. Je geeft dan aan de pakketbezorger aan dan je het pakket niet in ontvangst wilt nemen. Nadat wij het pakket weer hebben ontvangen, nemen we contact met je op om tot een oplossing te komen.

Annuleren of weigeren van een bestelling is kosteloos. Heb je het pakket wel in ontvangst genomen? Neem dan even contact met ons op.

Account aanmaken

Een account aanmaken is bij Coaxkabel Winkel niet verplicht. Je beslist zelf of je een account aanmaakt. Een account aanmaken kost niets en levert je een aantal voordelen op.

  • Niet langer bij elke bestelling je gegevens invullen.
  • Altijd een overzicht van je orders en facturen.
  • Handig je contact- en verzendgegevens aanpassen.

Hoe maak ik zo'n account aan?

Ga hiervoor naar: Registreren.

Hier kun je met je e-mail adres en een wachtwoord je account registreren.

Wachtwoord vergeten

Ben je je wachtwoord voor Coaxkabel Winkel vergeten? Als je je e-mail adres nog weet kunnen we het wachtwoord naar je toe sturen.

Ga hiervoor naar: Wachtwoord vergeten.

Voorraadstatus

Coaxkabel Winkel vindt het belangrijk dat je je bestelling snel in huis hebt. Daarom doen wij ons best alle producten op voorraad te hebben. De actuele voorraad wordt op verschillende manieren aangegeven.

(Aantal) op Voorraad
Het product is op voorraad en kan direct worden geleverd. Bestel je dit product voor 17:00 dan heb je het morgen in huis.
2 dagen levertijd
Het product is op voorraad bij onze leverancier. Bestel je dit product voor 17:00 dan heb je het overmorgen in huis.
Uitverkocht
Het product is  tijdelijke uitverkocht en ook niet op voorraad bij onze leverancier. Bestellen van dit product is niet mogelijk, omdat wij niet kunnen bepalen wanneer wij dit product aan je kunnen leveren. Zodra dit product weer op voorraad komt zie je het direct in de webshop.

Bevestiging

Na je bestelling krijg je altijd een bevestiging toegestuurd van de bestelling.

Ben je gebruiker van de maildienst Outlook van Microsoft? (@hotmail.com, @live.com, @outlook.com)

Controleer dan de map Ongewenste E-mail. Om onduidelijke reden worden de bevestigingsmails niet juist verwerkt door deze e-mail dienst.